Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROT

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot nie powinien nosić śladów użytkowania.

W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać podstawowy formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

SoloBlue Irena Mrówczyńska ul. Agrestowa 29/965-780 Zielona Góra

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od odbioru przez nas przesyłki.

Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

SoloBlue Irena Mrówczyńska
Agrestowa 29/9/
65-780 Zielona Góra

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy drogą e­mailową.

Formularze do pobrania:

1. Formularz zwrotu
2. Formularz reklamacyjny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl